Alle on listattu useimmin kysyttäjä kysymyksiä, ongelmatilanteita ja ratkaisuja niihin. Voit aina ottaa yhteyttä myös PE-Centerin henkilökuntaan sähköpostilla. Autamme mielellämme sinua.

PE-Center Oy: velimatti.pecenter@gmail.com ja miika.pecenter@gmail.com

  • Kysymys: En pääse kirjautumaan käyttäjätunnuksillani. Sivu palaa takaisin ei kirjautuneen sivulle.
    • Vastaus: Kokeile poistaa sivuhistoriasi koneesta. Sivuhistorian saa poistettua nettiselaimen asetuksista. Mikäli tämä ei auta, ota yhteyttä meihin sähköpostilla, niin autamme sinua.
  • Kysymys: Rekisteröidyin palveluun, mutta en saanut sähköpostia.
    • Vastaus: Muista tarkistaa roskaposti. Joskus rekisteröitymisviestin saapumisessa saattaa hieman kestää. Jos viesti ei kuitenkaan ole tullut perille saman päivän aikana, ota yhteyttä PE-Centerin henkilökuntaan. Jotkin sähköpostiosoitteiden loppuosat saattavat tuottaa ongelmia rekisteröitymisviestin perillemenoon.
  • Kysymys: Koulu, liikunta- tai urheiluseura haluaisi ostaa palvelun vuodeksi käyttöön. Miten toimin?
    • Vastaus: Valitse hinnastosta koulusi oppilasmäärää vastaava tuote. Tämän jälkeen siirry kassalle (oikeassa yläkulmassa oleva ostoskärry). Täytä koulun tiedot, valitse maksutapa esim. lasku. Tämän jälkeen saat sähköpostiin lisäohjeet, miten saat koulun liikunta opettaville opettajille käyttäjätunnukset. Löydät vuosilisenssin oston ohjevideon oikeasta yläkulmasta Ohjevideo-osuudesta.
  • Kysymys: Millä selaimilla PE-Center -verkkopalvelu toimii?
    • Vastaus: Verkkopalvelu toimii ainakin seuraavilla selaimilla: Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox ja Safari.
  • Kysymys: Miksi verkkopalvelu ei toimi oikein? Ulkoasu on vääränlainen ja työkalut eivät toimi.
    • Vastaus: Tarkasta ensimmäisenä, että sinulla on uusin versio selaimesta ja olet sallinut evästeet. Jos ongelma ei ratkea tällä, ota yhteyttä PE-Centerin henkilökuntaan.
  • Kysymys: Miksi verkkopalvelussa olevat videot ovat huonolaatuiset koulun tietokoneella?
    • Vastaus: Verkkopalvelun videot ovat kuvanlaadultaan huippuluokkaa. Videoiden huono laatu johtuu todennäköisesti vanhasta selainversiosta, tietokoneesi asetuksista tai tietokoneen tehosta.
  • Kysymys: Tutustumisjaksoni päättyi. Miksi en saa uusittua tutustumisjaksoa?
    • Vastaus: Jokainen käyttäjä voi ottaa itselleen tutustumisjakson yhden kerran. Jos koit palvelun hyödylliseksi, voit ostaa palvelun koululle, liikunta- tai urheiluseuralle käyttöön hinnasto-osuudesta. Voit myös ostaa henkilökohtaisen lisenssin palveluun.
  • Kysymys: Käytän palvelua tietokoneella, mutta minulla on ruudussa kännykkänäkymä. Mistä tämä johtuu?
    • Vastaus: Näytön resoluutio on saatettu asettaa niin huonoksi, että näkymä siirtyy kännykkänäkymään. Tarkista näytön resoluutio tietokoneen asetuksista. Jos tämä ei auta, ota yhteyttä PE-Centerin henkilökuntaan.